0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ژل ضد جوش قوی سبولیفت فورت درمالیفت مناسب پوست چرب

مدلهای دیگر کالا:
معرفی محصول

سبولیفت فورت درمالیفت

ژل پوست چرب سبولیفت فورت درمالیفت با ترکیبات موثر خود یکی از بهترین روش های روشن کردن پوست محسوب می‌شود. این کرم در رفع سریع آکنه‌های چرکی صورت و بدن نقش چشمگیری دارد. این محصول با متعادل سازی ترشحات چربی پوست از بروز هرگونه جوش سر سیاه و سر سفید جلوگیری می‌نماید. وراثت، تغییرات هورمونی، بارداری، آب و هوا، لوازم آرایشی نامناسب از عوامل موثری است که در ایجاد آکنه نقش دارند. حال شرکت کیمیا فارمد گیتی گستر بعد از سال‌ها تحقیق موفق به تولید این ژل نموده است. ژل سبولیفت فورت علاوه بر موارد گفته شده موجب کاهش عفونت و التهاب پوست نیز می‌شود.

ترکیبات موثر ژل پوست چرب

پیروکتون اولامین: به عنوان یک ترکیب ضد باکتری و ضد قارچ پوست را در برابر میکروارگانیسم‌ها محافظت می‌کند.

زینک PCA: ترکیبی از فعال‌ترین شکل زینک است که دارای اثرات قوی ضد باکتری، ضد چربی و ضد قارچ است.

نیاسینامید: از گروه ویتامین ب۳ بوده و یک ماده چندکاره موثر است. این ویتامین دارای خواص روشن کنندگی، مهار ترشح چربی و کاهش منافذ باز پوست است.

 اسید آزلئیک: یک دی کربوکسیلیک اسید است که از غلاتی چون جو و گندم به دست می‌آید. این ماده با خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی در فع آکنه، رزاسه و ملاسما بسیار موثر عمل می‌کند.

ویژگی های ژل پوست چرب سبولیفت فورت درمالیفت

  • کمک به رفع سریع آکنه‌های التهابی و چرکی صورت و بدن

  • کاهش دهنده عفونت، التهاب و مهار کننده رشد باکتری‌ها
  • جلوگیری از بروز جوش‌های سر سیاه و سر سفید
  • متعادل کننده ترشحات چربی پوست

 ترکیبات

گلیسیرین، دایمتیکون و دایمتیکون کراس پلیمر، بوتیلن گلیکول و روغن بادام اتوکسیله و کاپریلیل گلیکول، کربومر، اسید نوردی هیدروگوایارتیک، اسید اولئونیک، نیاسین آمید، اسید سالیسیلیک، دکسترین، زانتان گام، آمیلو پکتین، بوتیل آووکادیت، عصاره تمشک قرمز، عصاره تشمشک سیاه، آلفا هیدروکسی اسید، فنوکسی اتانل، اتیل هگزیل گلیسرین، بایو ساکارید گام-۱، زینک پی سی ای، اسید آزلئیک، پیروکتون اولامین، روغن درخت چای، دی سدیم ا د ت آ، آب دیونیزه

روش مصرف

ابتدا پوست را به کمک یک پاک کننده مناسب، تمیز و خشک نمایید. سپس میزان کافی از ژل سبولیفت را بر روی نواحی جوشدار مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

در طی شبانه روز سه بار از ژل درمالیفت استفاده کنید. در دوره استفاده از آن مصرف کرم ضد آفتاب فاقد چربی در طی روز توصیه می‌شود.

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات فنی محصول
    برند
    درمالیفت DeramLift
    مبدا برند
    ایران
    دسته بندی
    پوست و بدن
    حجم یا وزن
    50 میل
    کاربرد
    ضدجوش و آکنه
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه